zaterdag 4 januari 2014

Versier je feest!

Welkom op mijn blog! Ik ben ontzettend blij met dit blog, ook al heb ik nog niets gepubliceerd.
Ik ben hier mee begonnen omdat ik vind dat we in Nederland wel wat meer inspiratie en ideeën mogen op doen voor een leuk verjaardagsfeestje.

Zo'n drie jaar geleden heb ik bij het zoeken naar wooninspiratie (we hadden toen net een huis gekocht) de site Pinterest ontdekt. Inmiddels heeft iedereen hier weleens van gehoord of is hier zelfs al (behoorlijk) actief op. Via Pinterest kwam ik ook op de site Project Nursery terecht voor babykamer- én feestinspiratie toen ik in verwachting was van onze zoon. Beide sites waren een echte eyeopener. Eindelijk lekker veel inspiratie en ook niet zo gezapig zoals soms een Nederlands feestje kan zijn (sorry i'm not sorry). Helaas is  het meeste Amerikaans of Koreaans (ja echt, de Zuid Koreanen gaan helemaal los bij het vieren van een kinderfeestje).

Ik vind het leuk om een eigen stijl te ontwikkelen en daar mee bezig te zijn. Ik hou van mooie dingen en om zelf mooie dingen te maken. Ik vind dat je iedere gelegenheid moet grijpen om een feestje te vieren. Het leven is namelijk niet zo vanzelfsprekend....

Dit blog is bedoeld om iedereen in Nederland (of die de Nederlandse taal spreken) te inspireren met leuke, aparte, niet-merchandise verjaardagsfeestjes. Geen Barbie, Bumba of Bob de Bouwer.
De focus zal voornamelijk liggen op kinderfeestjes aangezien het toch 'lekkerder' voelt om voor je zoon uit te pakken dan voor jezelf (ook zo'n typisch Nederlands probleem).

Ik hoop dat je het leuk vindt en ik hoop graag iets van je te horen!

bron: ballonsjop.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

© Versier je Feest. Powered by